Handelsbetingelser - Privatkunder

Generelt – Privatkunder

Handelsbetingelser – Til vores privatkunder gælder for alle ydelser og produkter, som bliver leveret af jobspecialist.dk til privatkunder. Dvs. opgaver som ikke faktureres til et CVR-nummer.

Accept af tilbud – Privatkunder

Når du har aftalt at jobspecialist.dk går i gang med opgaven, bliver du afregnet opgavens fulde beløb. Aftalen kan både indgås mundtligt eller skriftligt. Sidstnævnte via mail, sms, eller via bogholderiet. Der ydes ingen fortrydelse eller returret ved køb af følgende typer af ydelser:

  1. Ydelser, der er individuelt tilpasset.
  2. Rådgivning & sparring.
  3. Jobansøgninger, CV’er, LinkedIn-profiler.
  4. Pakkeløsninger, hvor en eller flere af førnævnte ydelser indgår.
  5. Oversættelser af jobsøgningsmateriale.
  6. Andre skræddersyede ydelser:

Dvs. at man ikke kan fortryde eller returnere sit køb, når ydelsen, som man har aftalt, er påbegyndt. Til gengæld tilbyder vi at ændre materialet, hvis en jobansøgning, et CV eller udarbejdelsen af en LinkedIn-profil ikke lever op til ønsker eller forventninger.

Påbegyndelse af opgave – Privatkunder

Når du har accepteret vores tilbud, sender Jobspecialist en faktura på opgaven. Når betaling er modtaget, påbegynder Jobspecialist opgaven.

Faktura – Privatkunder

Du modtager altid en faktura på din ydelse. Når fakturaen er betalt, sætter Jobspecialist opgaven i gang.

Fortrydelse – Privatkunder

Når du har afregnet fakturaens fulde beløb, giver du som privatkunde også samtykke til, at levering af ydelsen påbegyndes af jobspecialist.dk. Der ydes ingen fortrydelse eller returret ved køb af følgende typer af ydelser: 1) Ydelser, der er individuelt tilpasset. 2) Rådgivning & sparring. 3) Jobansøgninger, CV’er, LinkedIn-profiler. 4) Pakkeløsninger, hvor en eller flere af førnævnte ydelser indgår. 5) Oversættelser af jobsøgningsmateriale. Andre skræddersyede ydelser:  Dvs. at man ikke kan fortryde eller returnere sit køb, når ydelsen, som man har aftalt, er påbegyndt. Til gengæld tilbyder vi at ændre materialet, hvis en jobansøgning, et CV eller udarbejdelsen af en LinkedIn-profil ikke lever op til ønsker eller forventninger.

Tillægsydelser – Privatkunder

Hvis ydelsen ændrer karakter og omfang, kan det være nødvendigt at tilføje en meromkostning. Det kan f.eks. være, at du ønsker at udarbejde et brutto-CV i stedet for et målrettet CV, eller en LinkedIn-profil frem for et CV. Det kan også være, at du ønsker at tilføje en ydelse i form af f.eks. en ansøgning, rådgivning osv. I så fald vil Jobspecialist oplyse dig om dette. Processen er derefter den samme som ved et nyt køb. Det vil sige, at du modtager en et tilbud. Når du har accepteret tilbuddet, modtager du en faktura. Når faktura er betalt, igangsætter Jobspecialist tillægsopgaverne.

Priser – Privatkunder

Jobspecialists ydelser til privatkunder, tilbydes til en fast pris. Priserne, som er angivet i forbindelse med ydelser til privatkunder, er altid angivet inklusive moms og gebyrer.

Hvor længe gælder ét tilbud – Privatkunder

Når man har modtaget et tilbud på en eller flere ydelser, gælder tilbuddet altid i 14 dage, efter modtagelsen. Dette gælder uanset, hvordan man har modtaget tilbuddet. Når der er gået 14 dage, frafalder tilbuddet. Hvis man, som privatkunde, ønsker at sætte ydelsen i gang efter, at de 14 dage er gået, kan det derfor være nødvendigt at udarbejde et nyt tilbud, som tager afsæt i de, på dette tidspunkt, gældende priser.

Betaling – Privatkunder

Ved individuelt tilpassede ydelser, foregår betaling via bankoverførsel.

Fortrolighed – Privatkunder

Alle oplysninger, som man afgiver til os, bliver behandlet fortroligt, og iht. dansk lovgivning om persondatabehandling. Læs mere om dette under ’Privatlivspolitik’. Du finder vores privatlivspolitik på hjemmesiden – f.eks. i bunden af siderne på jobspecialist.dk

Reklamation – Privatkunder

Det er muligt at reklamere over vores rådgivning eller ydelsen/erne, man som privatkunde, har modtaget. Reklamationen skal ske ved at skrive til os på kontakt@jobspecialist.dk. Reklamationen skal den indeholde: 1) Begrundelsen for reklamation. 2) Dine oplysninger.

Leveringstidspunkt – Privatkunder

Leveringstidspunktet tager udgangspunkt i følgende: 1) Tidspunktet for betaling af faktura. 2) Produktionstiden for den/de konkrete ydelse/r. Produktionstiden for de enkelte ydelser, finder du under de enkelte ydelser på jobspecialist.dk. Et aftalt leveringstidspunkt kan efter aftale fraviges, og derfor være tidligere eller senere.

Jobspecialist ønsker altid, at du modtager dit materiale så hurtigt som muligt. Dette må dog ikke være noget, der går ud over kvaliteten, da Jobspecialist ganske enkelt ikke ønsker at stille dig med noget materiale, som ikke lever op til en meget høj standard. Jobspecialist arbejder derfor på opgaven indtil kunden kan godkende materialet. Hvis du indgår aftale om flere ydelser – f.eks. en jobansøgning og et CV – bliver leveringstudspunktet sat ud fra produktionstiden for hver af ydelserne.

Ansvar for ydelser – Privatkunder

Hos jobspecialist kan vi ikke holdes ansvarlige for nedbrud eller midlertidige afbrydelser, som er uden for jobspecialists kontrol, og som gør, at vi ikke kan levere den aftalte ydelse til aftalt tid. Sådanne nedbrud kan f.eks. vedrøre nedbrud i strømforsyning, at internettet er nede, systemhærværk – f.eks. virus og hacking, krigstilstande, pandemier o.l. Vi leverer altid materialet digitalt, og som Microsoft Word-filer og PDF. Jobspecialist kan aldrig garantere, at man kan benytte filerne på alle computere, da anvendelsen altid forudsætter, at man er i besiddelse af software, der kan åbne og læse filerne. Hvis man ikke kan åbne filerne, er jobspecialist.dk behjælpelig med at finde en løsning, som privatkunden kan bruge.

Lovgrundlag og værneting – Privatkunder

En tvist, som udspringer af en privatkundes køb hos jobspecialisten.dk, er underlagt dansk ret, og bliver indbragt for retten, hvor jobspecialist.dk har hjemsted.

Klagemuligheder – Privatkunder

Man kan indgive sin klage over en ydelse, som man har købt hos jobspecialisten.dk til ’Konkurrence- og forbrugerstyrelsens center for klageløsning. Dette sker via www.forbrug.dk. Hvis du er privatkunde med bopæl i et andet EU-land, kan man indgive sin plage til EU-kommissionens klageportal. link. Ved angivelse af en klage, skal e-mailadressen kontakt@jobspecialist.dk angives.

Lovgrundlag og værneting – Privatkunder

En tvist, som udspringer af dit køb hos jobspecialisten.dk, er underlagt dansk ret og bliver indbragt for retten, hvor jobspecialist.dk har hjemsted.

Yderligere bestemmelser – Privatkunder

Jobspecialist.dk tager forbehold for trykfejl og prisfejl.

Kontakt – Privatkunder

Salg af ydelser og produkter fra jobspecialist.dk foretages af Sale Alliance, Ejsbølhøj 12, 6100 Haderslev, CVR 29354286. Herefter kaldet Jobspecialist. Du kan henvende dig til jobspecialist.dk via kontakt [@] jobspecialist.dk eller telefonisk til +45 42 92 99 20. Hvis du har spørgsmål til ’Handelsbetingelser – Til vores privatkunder’, er man altid velkommen til at kontakte jobspecialist.dk desangående.

Senest opdateret

Handelsbetingelser – Til vores privatkunder er senest opdateret den 2. december 2024.

DOWNLOAD